کشمکش هاي سياسي و تفرقه افگني هاي قومي و لساني را مردود مي شماريم
                                                              گردانندکان سايت -28 اسد   گردانندکان سايت -28 اسد

ناگفته پيدا است که وسايل اطلاعات جمعي در تلاش اند تا اطلاعات و معلومات گوناگون را از منابع مختلف جمع آوري و در اسرع وقت ممکن به خوانندگان خويش انتقال دهند.

بتاسي از اصل متذکره،  سايت 28- اسد تاره ترين اخبار ، تبصره ها و مصاحبات را با ذکر منابع شان ،  بدست نشر مي  سپارد. بهمين سلسله چندی قبل  سايت 28 اسد  "مصاحبه محترم ظهور رزمجو " را بنشررساند. نشر مصاحبه مذکور، باعث تاثر محترم عظيم بابک گرديده و موصوف   با نشر يک مقاله در سايت مشعل، سايت 28- اسد و ساير صفحات انترنيتی را که مصاحبه متذکره درآنها منتشرشده، به نشر جعلنامه متهم نموده و ادعا ميگردد  که محترم رزمجو با هيچ شخصي مصاحبه ننموده است.

در رابطه به ملاحظات محترم عظيم بابک نکات ذيل قابل توجه است:

1.    سايت 28- اسد،  مصاحبه مذکور را با ذکر منبع آن ( پيام وطن ) به نشر رسانده که از صحت و عدم صحت انجام مصاحبه مذکور،منبع اصلي خبر مسؤليت دارد.

2.    محترم بابک ادعا نموده است که  از نشر مصاحبه فوق به عنوان ابزاري براي از پا در آوردن " حريف سياسي نيرومند " استفاده شده است. براي مزيد معلومات محترم بابک بايد تذکر داد که سايت 28-اسد بمثابه يک سايت آزاد و مستقل به هيچ يک از سازمان هاي سياسي کشور مربوط نبوده و صرفا منافع ملي مردم افغانستان در محراق فعاليت هاي روشنگرانه آن قراردارد.

3.    با قبول اين ادعا که محترم رزمجو با کسي مصاحبه ننموده و بگفته محترم بابک اين مصاحبه از محترم رزمجو نه ، بلکه يک جعلنامه است، پس چرا شخصا محترم  رزمجو  با گردانندگان سايت تماس نگرفت و در برابر جعلنامه از خود عکس العمل نشان نداد.

سايت 28- اسد با اصل وفاداري به امر ايجاد يک افغانستان مستقل ، واحد، نيرومند و متکي بخود، کشمکش هاي سياسي و تفرقه افگني هاي قومي و لساني را مردود مي شماردودر اين راه ملی ووطنی کمافی السابق بکار خويش ادامه خواهد داد٠

 


June 25th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها